Panzerkampfwagen I
PzKpfw I Ausf. A nebyl vybaven vnitřní rádiovou komunikací a oba členové posádky se domlouvali přímo nebo skrze hlasovou trubici. Komunikace s ostatními vozidly se uskutečňovala pomocí praporků či signálních pistolí. Až stroje pozdního data výroby byly vybaveny radiostanicemi.
Výzbroj tanku tvořil pár kulometů MG 13 ráže 7,92 mm s kadencí střelby 650 ran za minutu lafetovaný v čelní stěně věže. Obsluhu obou kulometů měl na starosti velitel. K jejich vertikálnímu zamíření používal otočné kolo po své levé ruce, horizontální pohyb potom zprostředkovávala otočná věž. Ta neměla podlahu a velitel jí otáčel pomocí kola po své pravici.
Motorový prostor se nalézal v zadní části stroje. Pohonnou jednotkou vozu byl čtyřválec Krupp M 305 o výkonu 57 koní při 2500 otáčkách za minutu, který dokázal udělit tanku při jízdě po silnici maximální rychlost 37 km/h. Převodovka, umístěná v přední části trupu, umožňovala řazení pěti stupňů pro jízdu vpřed a jednoho reverzního. Zásoba pohonných hmot činila 144 litrů benzínu uložených ve dvou nádržích. To stačilo tanku na ujetí cca 145 km po silnici a něco okolo 100 km v terénu.
Podvozek byl na každé straně tvořen čtyřmi loukoťovými pojezdovými koly. Ta byla doplněna vepředu kolem hnacím a vzadu kolem napínacím. Shora dosedal pás na tři podpůrné kladky. Napínací kolo bylo loukoťové a uchycené v rovině země spolu s koly pojezdovými. Hnací kolo bylo jako jediné plné a umístěné nad rovinou ostatních kol. První pojezdové kolo bylo odpruženo samostatně mohutnou vinutou pružinou. Dvě prostřední pojezdová kola byla potom odpružena společnou listovou pružinu. Stejně bylo párově odpruženo i poslední pojezdové kolo s kolem napínacím. K tomu byla ještě zadní tři pojezdová kola a kolo napínací zvnějšku přepažena plochým nosníkem. Šířka pásů byla 280 mm.
Kleiner Panzerbefehlswagen Ausf. B